niedziela, 23 sierpnia 2009

Marta

Dobrze jest robić zdjecia osobie, która sama tez pała sie fotografią. Martusia dobrze wiedziała jakie rzeczy przyniesc na sesje , zeby było dobrze. Czyli ubrać sie kolorowo z charakterem ... i to uwielbiam !


Marta to wspaniała modelka aczkolwiek bardzo niecierpliwa.

kilka naprawde fajnych ujęć ! Przynajmniej mi sie tak wydaje. Kiedy 2 osoby sa zadowolone z wykonanych zdjeć tzn: fotograf i modelka to chyba pełnia szczęścia ;D. Jedno co mnie naprawde martwi to ta kiepska jakoś zdjęć .. niestety aby zachować ten adres bloga musze naprawde kosmicznie zmniejszczać rozdzielczość fotek.. co sprawia czasem , ze sa .. albo i nie ! Szkoda mi czasu na robienie zdjeć w formacie RAW i ich obróbki.. wkońcu to tylko blog ze zdjeciami a nie profesjonalna strona z ofertą ! Robie co w mojej mocy aby było dobrze .
Dziękuje za wszsytkie komentarze.. za e-maile oraz sms;y to naprawde bardzo miłe usłyszeć , że moja amatorska fotografia się komuś podoba !
p.s. Walcze z anginą .. narazie ona wygrywa.. temp nie spada poniżej 38 .

1 komentarz:

Holden JAREK Cyprian pisze...

4 zdjęcie - ale UROK:)